top of page
  • Instagram
  • Hvid Facebook ikon
  • Hvid LinkedIn ikon

Generelle diskussioner

Offentlig·24 medlemmer

Albert Corokin
Albert Corokin

Kan man få god personlig rådgivning om medicin på apoteket på Vesterbro?

Det er tydeligt, at mange søger personlig og professionel rådgivning, når det kommer til medicin, men jeg er i tvivl om, hvor godt man egentlig kan få dækket behovet for kvalitetsrådgivning på et lokalt apotek. Jeg bor i København og overvejer at bruge apotekets tilbud om personlig vejledning, især omkring korrekt medicinbrug og bivirkninger. Er det sådan, at de tager sig tid til at forklare og guide, eller er det ofte lidt overfladisk?

5 visninger
Sheena Owens
for 3 dage siden

Jeg har haft flere gode oplevelser med Apotek Vesterbro, hvor jeg føler, at de virkelig prioriterer personlig og professionel rådgivning. Personalet hos Apotek Vesterbro tager sig tid til at lytte til ens spørgsmål og giver klare og trygge forklaringer på medicinens brug, dosering og mulige bivirkninger. Jeg har mærket, hvordan de hjælper med at optimere ens behandling ved at tilbyde præcis og personlig vejledning, hvilket gør det meget nemmere at forstå sin medicins indvirkning og sikre korrekt anvendelse. Ud over det giver de hjælp med håndkøbsmedicin og kosttilskud, som også kan være ret komplekse at navigere i selv. Før har jeg haft mindre tilfredsstillende oplevelser på andre apoteker, men her føles alle samtaler ægte og meget individuelle.

Medlemmer

bottom of page